1. Mai este o lună până se dă oficial startul sezonului 2018. Cum te-ai pregătit în extrasezon și care sunt noutățile?
În perioada de pauză competițională m-am concentrat în mare parte pe studii, fiind aproape de finalizarea acestora la Universitatea Tehnică din München. Pe cât posibil, am încercat însă să îmi fac timp și pentru partea de pregătire fizică, aceasta având un rol foarte important în momentul în care îți dorești să depășesti un anumit nivel competițional. În ceea ce privește noutățile, mă bucur să vă pot confirma că voi fi membru al Napoca Rally Academy începand cu sezonul 2018. Alături de Bogdan Iancu, vom participa pe aceeași Dacia Sandero, în dorința de a continua ascensiunea începută sezonul trecut.
2. Ai avut o evoluție foarte bună în 2017, depășindu-ți obiectivele de la începutul sezonului de debut. Care crezi că sunt factorii esențiali care te-au ajutat pe parcurs?
Pasiunea, perseverența și dorința constantă de a progresa au fost cu singuranță cei mai importanți factori în realizarea rezultatelor din 2017. Toate acestea nu ar fi însemnat însă nimic fără sprijinul pe care l-am primit din partea familiei mele, calităților de manager ale tatalui meu și profesionalismul echipei de mecanici conduse de George Grigorescu. Doresc să le mulțumesc tuturor încă o data pe această cale.
3. Care este cel mai important lucru pe care l-ai învățat anul trecut, participând în Cupa DACIA?
Am învățat foarte multe lucruri noi și interesante, însă cred că cel mai important este faptul că atunci când îți dorești ceva cu adevărat, te pregătești corespunzator și te concentrezi în totalitate pe acel lucru, orice este posibil și poți realiza lucruri surprinzătoare.
4. Ce ți-ai dori să îmbunătățești în 2018 și ce faci în sensul acesta?
Vreau să continui să exploatez limitele Sandero-ului și să adun experiența, care este absolut vitală în motorsport, mai ales în raliuri. Îmi doresc să am o evoluție cât mai rapidă și constantă și să continui în nota în care am terminat sezonul trecut.
5. Cum ai defini generația de tineri piloți din care faci parte? Ce schimbări consideri că aduceți automobilismului autohton?
Cel puțin la fel de talentați ca majoritatea piloților din vestul Europei, însă fără acelasi nivel de sustinere. Cei mai norocoși dintre noi au sprijinul familiei și al unei echipe, însă din păcate nu există niciun alt program de susținere. Poate cer prea mult, dar mi-ar plăcea să văd mai multa implicare din partea Federației în acest sens.
6. Unde te vezi peste 10 ani? Este motorsportul mai mult un hobby sau vrei/crezi că poți face o carieră din asta?
Cu siguranță orice tânăr implicat în motorsport visează la un moment dat să ajungă pilot profesionist. Eu încă nu am renunțat la acest gând, dar încerc să rămân realist pe cât posibil, de aceea studiez ingineria. Mi-ar plăcea să am ocazia să îmbin cele două discipline, dar un lucru e sigur: atâta timp cât voi avea posibilitatea să urc la volanul unei mașini de curse, o voi face fără cea mai mică ezitare.
7. Care crezi că va fi cea mai mare provocare în 2018? Care e obiectivul tău?
Pentru mine provocarea principală este să progresez constant. Cu siguranță vor fi multe schimbări odată cu începutul sezonului 2018 și astept cu nerăbdare să mă reacomodez cu mașina, dar în special să lucrez la comunicarea cu Bogdan, care este un copilot cu multă experiență, de la care cu siguranță am foarte multe de învățat. Obiectivul principal în 2018 este să fim cât mai rapizi și constanți, să ne păstrăm titlul Cupei Dacia și să nu uităm să ne distram în același timp.
8. În final, dacă vrei să mai adaugi ceva…
Vă mulțumesc pentru timpul acordat și aștept să ne revedem în noua formulă pe probele din acest sezon. Participarea mea în acest sezon este posibilă datorită sprijinului NRA și al partenerilor Auto Flux, Eximtur și Vitrerom.